Niste znali ? Nisam ni ja, ali eto Robert Paušić me raskrinkao. Molim moje finansijere da mi već jednom pošalju te čekove da mogu konačno da pokrenem sopstveni sajt aman . Ubi me ovaj besplatni wordpress.

Preporučujem gledanje do 8 minuta, mene spominje od 2:40, da bi posle objašnjavao svom stadu da ne dolazi na ovaj blog, da ne čitaju tekstove i da ne brane firmu, jer će im sve on „objasniti“. Onda se nadovezao na onaj izveštaj tržišne inspekcije, svalio krivicu na svoju radnicu Marinu Horvatić da je ona loše „obradila“ inspektora, pa da je on posle pokrenuo tužbu, pa je Paušić tužio njih i onda su iz ministarstva dozvolili da slučaj zastari. Paušić je govorio tih godina da firma posluje legalno, da plaćaju porez, da ih niko nije tužio, da ih niko nije zabranio, i sad kad su izveštaji postali javni prinuđen je da se brani na ovaj način. Još opravdava sebe da neće da kači ova objašnjenja na svoj sajt da meni, stranom plaćeniku, ne bi dizao rejting ?!? Firma koja drži do svoje reputacije bi u sličnom slučaju objavila sve dokumente kojim bi rasčistila sve nesuglasice sa zakonom i oko zakona, a ne bi se krila sitnim saopštenjima u zatvorenom krugu ljudi kako to neće raditi da ne bi nekom tamo dizala rejting. Koliko je Paušić upoznat sa zakonom je veoma uočljivo kod njegovog brkanja Udruženja za Zaštitu Potrošača i Zakona o Zaštiti Potrošača.

Dopisivao sam se sa svojim „doušnikom“ povodom ovog videa, i evo šta mi je on odgovorio:

Паушић је избегавао да се појави на заказаним рочиштима тако што је сам себе слао на неодложан службени пут ван граница Републике Србије неколико дана уочи судског рочишта.

Obećao mi je da će dostaviti dokaz tako da za sad treba uzeti sa rezervom gornji citat, dok mi ne dostavi to što je obećao. Do sada je održao reč tako da sam uveren da će i ovaj put.

Još jednom tražim od stranih sila da šalju više te pare, hoću ove godine da letujem na Bahamima.

