Kolekcija interesantnih komentara na blogu, stavljam ih u ovu posebnu temu kako se ne bi zaturili među ostalim porukama. A i vredi ih istaći:

P.S. Poštovane kolege i koleginice, ako primetite još neki komentar u okviru tematike javite da ga ubacim ovde.

Vladan Žarković

Ja sam odustao od novca koji sam dao za depozit. Imam ta prava i u 1tk i u 2tk koja mi ništa ne vrede, bačena su negde duboko u matrici koja se nikad neće popuniti toliko duboko. Novac sa računa povrata se ne može trošiti jer je potrebna neka papirologija i zahtevi a deponovani novac ne mogu da trošim zato što mi više uzme banka za uplatu novca nego što mogu od depozita da potrošim pri kupovini. Novac koji sam dao, dao sam baš u za mene teškoj situaciji, kad sam školovao dva studenta i trebao mi je svaki dinar. Shvatio sam da ovi ljudi grade svoju sreću i sreću svoje dece na tuđoj nesreći i nesreći tuđe dece i to mi je velika životna škola. Jasno mi je da mi se nikad neće vratiti ni dinar od onoga što sam dao. Ponudio sam čak i da sva moja PP prodam za 10 % od vrednosti ne bih li vrati bar delić novca, niko iz SCneta nije zainteresovan. Na SCnet fejsbuk stranicama na kojima sam ponudio da prodam prava sam blokiran tako da ne mogu ni da komentarišem. Šta da kažem, digao sam ruke od svega, plati životnu školu i trudim se da sve zaboravim.

 

Nevena

Bila sam jednom na njihovom seminara, mene i još dve drugarice je pozvala naša poznanica koja je već bila u SCNET. Prvo sat vremena motivacionog govora i crtanja nekih dijagrama. Posle, neki tip seo za naš sto, pokušavao da naš šarmira i ubedi kako su on a i svi koji su ušli u taj sistem u potpunosti promenili život i od prosečnih i anonimnih postali uspešni i srećni ljudi koji od nikoga ne zavise, a kojima drugi zavide, tri puta je pomenuo mercedes koji je dobio od firme (na kraju nas ispratio i tom prilikom nije propustio da nam pokaže svoj mercedes sa velikim SCNET natpisom).

Posle nas poznanica zivkala i ubeđivala da uložimo u neka “prava” da bismo se odmah “pozicionirali”, ja se izvlačim – pa nemam para, a ona – pozajmi ovakva se prilika ne propušta. Ja sam se izvukla, zamalo, ali moje dve drugarice su uložile nešto para i posle još potrošile dosta na obuke, seminare, knjige. Posle skoro godinu dana (kad su jednoj od njih roditelji zavrnuli slavinu pošto svojih prihoda gotovo da nije ni imala, a i kad su im dosadile kritike mene i drugih kojima je stalo) su odustale, a kasnije i priznale da su samo izgubile i novac i vreme i da se osećaju nasamarene.

Nema lakih para, za mnoge ljude u Srbiji je i prosečna plata nedostižni pojam i zato stvarno nema smisla da nam hoštapleri na ovaj način otimaju mukom zarađeni novac. Iskreno se nadam da ovo jeste početak kraja.

Moje drugarice nisu mogle da podignu avans koji su uplatili, a bilo im je jasno rečeno da mogu u bilo kom trenutku da se povuku i slobodno raspolažu svojim sredstvima. Da ne pominjemo koliko su para dale za seminare. Tako da je jasno da je SCNET jedna velika prevara.

Ako je prosečan popust koji daju firme partneri 4% i ako od toga za potrebe održavanja samog sistema otpada recimo 1% onda pod pretpostavkom da sistem teži da bude pravedan prema svim članovima tako da svako potroši svoj ulog i da nema preraspodele svaki član sistema u proseku može u najboljem slučaju da ostvari popust od 3% na svoju kupovinu. Astronomske zarade koje su nama pominjane na seminaru (hiljade evra mesečno, stanovi, mercedesi) mogu da ostvare pojedinci samo ako je sistem namerno pravljen tako da naivni članovi uplaćuju kapare, a da taj avans ne mogu da potroše. Mislim da mi je rezon dobar.

Lepo kaže “Anriprevarant” da tvorci SCNETA nikada nisu ni racunali na potrošnju već samo kako da prigrabe za sebe kapare drugih. Da je taj sistem pravljen na poštenim osnovama ne bi ni govorili o ogromnim zarada već bi se ponašali kao i svako drugo neprofitno udruženje potrošača. Meni su govorili – zašto se mlada mučiš za male pare, uloži, ako nemaš pozajmi jer se ovakva prilika ne propušta. Zamislite – POZAJMI!

 

Antiprevarant

Meni bliska osoba je usla u to pre oko 3 god.I pored svih dokaza koje sam izneo,koji se ne mogu pobiti ,I pored toga da ta osoba ne da nikada ali nikada nije videla ni jedan jedini dinar od toga vec izgubila jedno 2-3000 eur do sada,ne vredi.
I svadjaj se i pokusavaj lepo I dokazuj sve matematicki jednostavno ne vredi…
A znate sta je najlepse od svega?
Njegova mentorka koja je trazila od njega pare na zajam.Ja svedok.
Bruuukaa
ali ni to nije vredelo
tu mora profesionalni psihijatar da proba nesto ako I njemu uspe.
Da nisam doziveo,ne bih verovao…

 

Superhik

Ovi ScNetovci su mogli baš da nađu neku inteligentniju i domišljatiju osobu da ih brani. Osoba koja se predstavlja kao Beba Slafković za kratko vreme je ostavila više komentara sve tipa: pa zašto se ne predstavite, kako da vam verujem, gde su dokazi, niste me ubedili, ja razmišljam da uđem u priču i sve tome slično. Pa šta vi mislite? Da smo mi blesavi, da ćemo stvarno da poverujemo da se radi o nepristrasnoj osobi koja i pored iznetih argumenata i svedočenja ljudi koji su bili ili poznaju žrtve ScNet prevaranata i dalje veruje i strasno brani tu “priču u koju tek planira da uđe”. To su priče za malog Pericu.

Nisam iznenađeni ovim jeftinim i podlim načinom odbrane jer ScNetovci ne znaju drugačije, ne snalaze se kada im se suprotstave jasni argumenti. Za njih je osnovni preduslov da bi pri vrbovanju novih članova bili uspešni da pred sobom imaju potpuno neinformisanu osobu. Onda mogu sa uspehom da primene sve tehnike prodavanja magle, da se predstave kao srećni uspešni ljudi i da lažu, lažu, lažu … pričaju bajke o fantastičnoj poslovnoj prilici do mile volje. ZATO SE I BOJE OVAKVIH FORUMA. Boje se da vrbovani kandidat pre nego što uplati kaparu ne naleti na ovaj sajt. Žive u stalnom strahu – strahu da ne sretnu one koje su prevarili, strahu da okolina ne sazna koliko su i sami izgubili, strahu da pri regrutovanju novih članova ne nalete na nekog tko je jako dobro informisan.

Prisustvovao sam seminarima i lično znam više osoba koje su ili su bile u ScNetu. Nikome, ali bukvalno nikome, niti jednom od njih ScNet nije doneo ništa dobro. Na život jedne osobe koju lično jako dobro znam i čije ime neću da pominjem iz obzira prema njenoj porodici ScNet je imao katastrofalne posledice, jednake efektu prave sekte – potpuna promena ličnosti, razvod, gubitak osećaja za realnost, za dobro i loše, moralni pad.

Zato ScNetovci nemojte lažno da se predstavljate, nego slobodno iznesite svoje agrumente ako ih imate. Ja još nisam čuo da se neko od običnih članova ScNeta ovajdio od toga, pa ako neko jeste pozivam ga da podeli svoju uspešni priču sa nama. Koliko je zaradio?. Kako su prošli oni koje je uveo u sistem? Jedva čekam da čujem.

 

bobili

Pozdrav svima.🙂
Ja sam takodje pre par godina usao u ovu pricu, uplatio biznis model 141000 (tacnije ne ja, vec moji roditelji posto sam student). Od toga naravno nema nista… Necu dalje nista komentarisati vec cu postaviti samo pitanje njudima sa VRHA…
Da li je u redu da ja licno odem u firmu na Slaviji i odjavim iz toga,da me izbrisu iz njihove baze podataka (cisto zbog svoje bezbednosti) a meni za uzvrat ti isti sa VRHA da vrate bar polovinu novca ako vec nece ceo iznos? samim ovim postupkom eto njima ZIVOTNE SANSE I PRILIKE PA NEKA ONI TRAZE DRUGE LJUDE KOJI CE TIME DA SE BAVE,JER KAKO REKOSE NA SAMOM POCETKU SVAKO PRAVO JE VREDNO MILIONA I MILIONA KROZ VREME. Nemam nista protiv,eto njima tih miliona a oni meni neka to vrate novac,meni ne treba milion….
Mislim da sa ovakvim postupkom nece daleko stici- a i nisu. Pozdrav i hvala.

Iskreno da Vam kazem nemam nameru ja da se sa njima tu sad vucem po sudovima, da podnosim tuzbe, prijave i sl. SVAKAKO NE BIH BIO PRVI KOJI TO RADI, ALI OPET MISLIM DA SU ONI ISKRENO ISKUSNIJI OD MENE U TOME,NISAM IZ TE PRICE I BIO BIH PORAZEN OD STRANE NJIH. A I OVAKO JESAM- NOVAC MI JE ZAROBLJEN I SA NJIM NE MOGU NISTA.
Sto se tice te same provere ja nemam cega da se plasim, nista nisam izmislio, slagao ili slicno, dokaze sve imam i papire o uplati, priznanice i ostalo. A naravno i sve to moze da se proveri u ” internet kancelariji” gde stoji sve kako stoji… od momenta uplacivanja, datuma, postavljanja “prava” i svega. Sto se toga tice ja nemam ama bas nikakav problem.
A ako cemo da idemo realno, sta je za njih jedan mucni student da mu to srede ako su ljudi!? Znam, smesno je, nisu ljudi… zbog toga tako im i jeste u samom poslovanju a i to i jos gore ce samo biti u daljim “firmama”. Zivo me zanima koja ce sad IDEJA da bude (jer je ova jelte bila nesto neverovatno, nesto nevidjeno, nista slicno, svi ostali posluju na jedan sistem i klasican samo scnet je posebno nesto) kog zainteresovanog ce sada naci posle price koja se desila, rascepu firme i tome slicno. Sa ovom idejom su ” OSVAJALI SVET, PISALI ISTORIJU… KAKO VEC PRICASE U METROPOLU NA JEDNOM SEMINARU NA KOM SAM LICNO PRISUSTVOVAO”, sta je sledece za osvojiti, bas me zanima taj napredak i njihov rad na sebi i sa ljudima,jer oni idu samo jako napred.
Kako god bilo, ja se stidim, sramota me je sto sam bio na kratko deo price, deo toga, ali bio sam mlad (20 godina) pomislio sam ajde, mozda je to zaista jedna od zivotnih sansi, za mene ima nade dalje ali ostali odrasli i zreli ljudi sta je sa njima i sta je sa njihovim mozgovima…

 

