Komentar koji sam dobio pre desetak minuta prenosim u celosti:

ovo stiglo danas

Pismo U P O Z O R E NJ A !!!

Uvažena gospodo akcionari i saradnici SCnet Serbia AD , ovim pismom želim da Vas sve obavestim o sledećem.

Nadzorni odbor je dana 26.08.2016. godine posle 6.5 godina poslovanja rešio da izvrši svoju zakonsku obavezu i obavi
PRVU kompletnu reviziju poslovanja SCnet Serbia AD.

Robert Paušić koji je do tog dana vršio dužnost direktora društva ( a da pri tom NIJEDNOM nije dao na uvid izveštaje
o poslovanju – niti je predavao mesečne ili bilo koje druge izveštaje) je privremeno smenjen sa mesta direktora da bi
se revizija izvršila bez njegovog neposrednog uticaja, a nakon negativnih iskustava koje je Nadzorni odbor imao 2014. godine
sa g.Paušićem, kada je pokušana revizija.

Prilikom preuzimanja, nakon 6.5 godina poslovanja i prometa od više 400 miliona dinara ili oko 3,5 miliona evra Nadzorni Odbor
i ja kao v.d. direktor zatekli smo sledeće:

1.STANJE od ukupno 98,475.28 dinara na 2 računa društva (Procredit Bank – 77.554,91 din i Banca Intesa – 20.920,37 din)

= ukupno 797 EVRA !!!

2.MINUS OD – 943.459.08 din na osnovu kredita banke Societe General = ukupno -7639 Evra !!

UKUPNO: MINUS od – 6842,34 EVRA !!!

Umesto da izvrši svoju zakonsku obavezu i pomogne Nadzornom odboru da provede reviziju – u želji da sakrije proneveru
na osnovu koje je sam sebi (i članovima svoje porodice) u periodu rada AD isplatio preko 50 miliona dinara po raznim
osnovama – Robert Paušić se sa pomagača potrudio da uništi većinu dokumenata – a potom i da samostalno registruje
SCnet Partneri doo
sa osnivačkim kapitalom od 1000 dinara – gde je on 100 % vlasnik i gde sada pokušava da preseli
svo poslovanje Scnet Serbia AD, što je KRAĐA i PREVARA SVIH akcionara i saradnika – koja će biti najoštrije sprečena
– a zajedno sa svim drugim protivpravnim radnjama pomenutog NAJSTROŽE PO ZAKONU!

Ovo pismo shvatite kao UPOZORENJE da SCnet Srbija AD nece dozvoliti krađu i uništenje poslovanja – niti će se akcionari,
osnivači i mnogi saradnici koji su ugradili u ovo poslovanej svoj kapital , trud i godine rada pomiriti sa činjenicom
da su prevareni i pokradeni od strane jednog čoveka i male grupe njegovih pomagača – i da je svako reklamiranje, uplaćivanje
ili drugi oblik rada preko SCnet doo u vlasništvu Roberta Paušića, pomaganje istome u vršenju teških krivičnih dela za koje
će svi učesnici morati preuzeti odgovornost!

S poštovanjem

Predrag Đorđević ,

Direktor SCnet Serbia AD

Svetog Save 19/3 , Beograd

direktor.scnetsrbija@gmail.com

ovaj mail ste dobili zato što ste registrovani saradnik SCnet Serbia AD. Ukoliko u buduće ne želit da primate obaveštenja
sa ovog servera molim oitkažite registraciju na mail direktor.scnetsrbija@gmail.com

Mada davno sam ja poseciova nekoliko seminara po BG, i od samog starta video da tu nista nije kako treba, to je bilo 2010-12, mada sam bio u soku gledajuci kolegu koji je zaslepljen jurio da radi za njih, i na kraju uspeo govereci kako ima 600eura zaradu kroz sisteme itd jer je i u medjuvremenu postao instruktor sta god. Bilo je pojedinaca kad im se kaze da su “predavaci” da se dure itd…moje iskustvo s obzirom da ih nisam shvatao za ozbiljno i nisam dozvolio da me instruktor navuce da uplatim 100eura da bi presao kod nje/njega u neko stablo, pritom mahajuci mi sa telefonom kako stizu poruke sa obavestenjem kako zaradjuju zato sto drugi trose itd…a onda posle par dana ja uradim uslugu instruktoru i kazem 20-40eura, a oni mi nude vaucere :)….cek cek….tolike zarade i novci, a ti nemas kes da mi das za uslugu nego mi nudis vaucere i to giganta kod nas gde Ja ne pazarim jos je tu skupo itd…more………….


Dakle, dragi moji čitaoci, šta mislite, da li je ovo početak kraja SCnet prevare ?

Dopuna (2. oktobar 2016): Dobio sam večeras snimak poruke koju je novi direktor SCnet AD uputio ministarstvu trgovine. Cela situacija postaje sve ozbiljnija i ozbiljnija (a bilo je i vreme)

