U jeku skorašnjih dešavanja vezanih za sklapanje partnerstva između Crvene Zvezde i piramidalne prevare Lyoness, nisu izostali ni komentari na čuvenoj ORF reportaži . Tih komentara više nema jer su ukonjeni od strane samih (samog) autora. Google tj Youtube je ubacio mogućnost da ako uklonite svoj komentar sa video snimka, sa njim nestaju i odgovori na dat komentar. Na taj način su nestali komentari jednog Lyoness promotera koji je upecao sam sebe. Uklanjanjem komentara naravno nije uspeo da sakrije svoju sramotu i sramotu kompanije koju tako vatreno brani (nije mu prvi put da ostavlja komentar na dotičnom snimku).

Nemam ovog puta mogućnost da prikažem kako je izgledao taj komentar na stranici snimka ali zato mogu da prikažem uslikano gmail obaveštenje:

Tanja Frleta iznosi svoje viđenje i ostavlja linkove ka B92 u vezi novog partnerstva (nisu prikazani na slici).

Sledi moj odgovor Tanji gde je upućujem na informacije napisane na ovom blogu.

Nedugo zatim Branislav Ćurčić uleće sa svojim komentarom i gle čuda predstavlja se kao ženska osoba, tj. predstavlja se kao Tanja Frleta:

Čim sam pročitao obaveštenje i tekst njegovog komentara, istog trenutka sam otišao da ga pogledam na Youtube, ali je već bio uklonjen. Branislav je shvatio šta je napravio ali već je bilo kasno. Postavio sam mu pitanje, kao odgovor na moj prethodni komentar, zašto se lažno predstavlja kao ženska osoba. Pola sata kasnije uklonjen je i komentar Tanje Frlete.

Dakle, kakav zaključak možemo da izvedemo iz svega ovoga ? Da Lyonessovci tj. MLMovci lažu to je postalo već svima poodavno jasno (samo nije njima po svemu sudeći). Nisam jedini koji godinama priča da su MLM kompanije stecište prevaranata, manipulatora i izmanipulisanih osoba. Ovaj jedan primer nije apsolutan dokaz ali se može dodati uz ostale primere nagomilane tokom godina. Uz to, osnovna MLM krilatica je: „Fake it till you make“ ili „Lažiraj dok ne uspeš“.

