Sledi iskustvo osobe koja se poduže bavila „poslom“ i preko svojih poznanstva stekla svojevrsnu sliku o dotičnoj firmi.


Odlučila sam se da podelim svoje iskustvo zbog toga što mislim da bi i meni bilo korisno da sam u vreme kada sam se registrovala u SCnet imala ovakve informacije.

Nemam nameru da nekoga odgovaram od posla ili ubeđujem u svoja uverenja. Nisam se ranije bavila mlm osim Scneta. Imate priliku da dobijete informacije o Scnetu iz prespektive osobe koja je „ušla u posao“, bila prisutna na više treninga, javnih prezentacija, par seminara i pratila web prezentacije, moram da priznam iako sam krenula da radim, nisam izgradila mrežu (bila sam neko ko je neiskusan u građenju mreže, i učila sam) ali aktivno sam pratila oko godinu i po dana dešavanja u firmi, edukacije …

Takođe sam imala blisku osobu kaja je izgradila mrežu i preko koje sam ja „ušla u posao“  koja je bila u kontaktu sa liderima i direktorima, pa sam imala i iz te perspektive uvid i pokupila mnoge informacije kako firma funkcioniše, kakvi su lideri .. . Isto sam sama bila u kontaktu sa par instruktora i članova koji su bili u poslu.

Zašto sam ušla u posao:

  • Zato što sam tražila posao na kojem neće biti neplaćenog prekovremenog rada, minimalca od kojeg ne može da se preživi, loše atmosfere ..
  • Zato što sam imala poverenja u blisku i dragu osobu.
  • Zato što je meni predstavljen SCnet kao mogućnost da bude  dodatani posao , pa sam planirala i tako da ga započnem
  • Zato što su se pozivali na ozbiljne firme partnere .
  • Zato što je predstavljeno da može da se zaradi više od minimalca i prosečne plate.
  • Zato što nisam imala nikakve predrasude prema mlm firmama, realno nikada nisam imala kontakta sa ljudima koji se aktivno bave mlm i mlm firmama.

Ali…
Pre nego što se upustite u ovakvu avanturu razmislite, ne dva puta, nego deset puta. I slobodno isčitajte komentare na forumima (iako će vam instruktori reći da se ne bavite time), naročito komentare gde ljudi pišu da su uplatili kapare, da im je govoreno i obećano jedno a ispostavilo se da nije ispunjeno to što je rečeno. Iako je takvih komentara manje, jer ljudi ne vole da pričaju kako su naseli, ali mislim da je to najrealnija priča za široku masu ljudi koji nemaju iskustva sa mlm i nisu lideri .

Ima dosta toga da se kaže ali za početak :
Scnet  firma promoviše na javnim prezentacijama, sastancima, zvaničnim fb stranicama, sajtovima:
Prilikom same registracije u SCnet kompaniju:

– Nemate plaćanja za uključenje! – ( Uključenje se ne plaća , ali vam isntruktori sugerišu da za posao je poželjno da imate uplaćene kapare-pp najbolje biznis model (max broj kapara 141000 din) ako želite da zaradite. Napominju da preko potrošnje sporo dobijate jedno PP=5000din (zato što treba da potrošite oko 80.000din u firmama partnerima da bi dobili povraćaj 5000din za PP a ako imate prosečno mesečna primanja  20.000-30.000din kada će to biti ?), zato sugerišu da uplatite biznis model, zaradite, a onda trošite, a i sa 1 PP neće doći do preklapanja u binarnoj matrici )

– Nemate mesečnih troškova ni obaveza! ( Centralni osnovni seminar se održava svaki mesec većinom u BG i košta 6500 din, plus putni troškovi ako idete organizovano autobusom 800-1000din , i trening koji se održava svaki mesec košta oko 600 din plus putni troškovi ako putujete, kartice, vizit kartice, mapa za rad (mislim da je bila 8000 din), piće na sastancima, prevoz kada idete na sastanak … sve to plaćate sami. Naravno nije obavezno 😉 ali kako da radite bez svega toga ).

– Nemate članarine! ( Članarine nema ali kapare koje ljudi uplate i ako ih ne potroše u predviđenom roku, te pare ostaju u SCnetu. A mnogi odustanu od ovog posla nakon pola godine kada krenu da ih odbijaju poznanici i ne uspevaju da izgrade mrežu (govorim o široj masi ljudi, ima izuzetaka koji su se bavili i ranije mlm pa grade mrežu) ili prestaju sa radom kada progledaju sami bez „priča“ instruktora i vide kakav je ovo posao, samim tim prestaju i da se cimaju oko kupovine, naručivanje vaučera, odlazak po vaučere, pokazivanje kartice.. A te kapare ne možete povući nazad, ne možete da kažete prestajem sa poslom hoću svoje pare nazad zato što su uplaćene na račun SCneta i potpisali ste izjavu da se kapara ne vraća.)

– Nemate obavezne kupovine!  A i nemate, nisu im na prvom mestu kupovine i popusti (njih spominju samo u prvih 5 minuta prezentacije kada nabrajaju firme partnere), bitniji im  je biznis i kapare.

– Nemate obavezujućih obuka i seminara! – Nemate ali naravno da svaki mesec kada se bliži manifestacija sugerišu vam na javnim prezentacijama, webu, instruktori face to face da je to dobro i obavezno za uspeh, da treba da dovedete što više ljudi na seminar kako bi videli „lidere“ koji su uspeli u poslu, kako ste i vi instruktor nekome ko je došao preko vas u firmu pa on se ugleda na vas .. A o cenama seminara sam već napisala.

– Nemate šefa! – Nemate , ali imate instruktore i lidere .. A u zavisnosti  kakav je vaš instruktor i kako se odnosi prema Vama tako će vam i biti. Nekada su instruktori manje školovani i kvalifikovani od vas samih. Iz ličnog iskustva govorim , ima instruktora koji kažu da vi njih treba da zovete za posao da ne kažem molite, zato što su oni u višim karijerama od vas i nemaju kada da se bave sa vama. Imate instruktora koji kaže da je ekonomista a kada ga čovek pita da li je obećana cifra neto ili bruto zarada on ne zna da kaže, ne zna šta je neto i bruto, pa mu ovaj čovek objašnjava šta je šta ( ja bila prisutna)  🙂

– Nemate rizika!  Proverite koliko ljudi ima u visokim karijernim pozicijama i koji su to ljudi? Proverite čija su besna kola koja se prikazuju na snimcima sa seminara ? U pitanju su uvek isti ljudi. Proverite kolika je stvarna mesečna zarada vašeg instruktora, ne računajući cifre koje pišu u web kancelariji ili na mob u porukama, pa su „reinvestirane“ i ne zna se kada će stići za koliko godina 🙂 , već koliko podižu mesečno para. Proverite gde su lideri koji su u najvišim karijernim pozicijama ranije radili, u kojim mlm firmama, kakve reputacije prate te firme? Proverite šta je i koliko razvijeno o tome šta pričaju. Naprimer od registrovanih oko 250000 članova u svim državama oko 200 njih redovno posećuje edukacije i „rade“ (možda čak ne svi ) u Srbiji, tako je i u drugim državama. Ima država koje su „otvorene“ a nemaju ni jednu firmu partnera ili možda par firmi, ne znam i koliko uopšte  tu rade (Austrija, Nemačka, Turska, Ukrajina..).

Razmislite i srećno. Ima još dosta toga da se kaže. Taksativno nabrojane podebljane tvrdnje na koje sam ja davala lične komentare su preuzete sa jedne od zvaničnih fb stranica SCneta.


