Uz dozvolu gospođe Ki, objavljujem njeno potresno iskustvo sa Lyoness-om i MLM-om:


Do sada nisam nikada po Blogovima pisala, ali sam jednostavno u zadnje vrijeme dosta citala i imala sam osjecaj da moram tu patnju sto sam prosla da iskazem drugim ljudima i da drze ono sto imaju, i ne vjeruju Lopovima.
Ja zivim u Njemackoj, moj Muz je Njemac ima 34 Godine…. Jako Intiligentna osoba, dobru Skolu zavrsio ( Masinski Inzinjer) Super posao ima…. Jako veliku zaradu. Ja imam 2 trgovine – Boutique…Sve je bilo super.

Vjencali smo se 2010, napravili kucu snova, uselili se u Januaru 2013. Jako dosta naroda nam je se divilo sta smo stekli u nasim godinama i kako smo sretni. On je bio toliko sretan i odusevljen nama dvome, dok nam nije dosao taj Djavo u kucu, drugacije nemogu da kazem.

O tada je kod nas sve pocelo niz brdo….

Jedan poznanik od moga Muza, u to vrijeme bio samostalan, radio sa Osiguranjima. Nikada ga nisam volila, jako Arogantan uvjek bio proklet za Novce. Nazvao je moga Muza i rekao mu da ima neku jaku dobru stvar za njega, toliko ga je bio napalio da je pristao na to da saslusa.

Odveo ga odma za Berlin na taj neki Seminar, od tamo mi je vec pisao Poruke kao… zlato moje na Godinu necemo morati vise da radimo nemas pojma sjedim ovdje sa ljudima, jedan je bio Kuhar, sada zaraduje preko 100.000 € mjesecno .
Ja sam na to samo odgovorila: Pa sta ce on onda tu 🙂

Onda, jedan ima, kao bio je Poslovodja od velike Firme REWE, zove se Mike Müller da je prija 30.000 € mjesecno zaradjivo i kao da je napustio tu poziciju zbog Lyoness posto tu sada toliko zaradjuje i da ce uskoro biti Prezident, jer ima toliko ljudi ispod sebe… Vi znate sta to kod Lyonessa znaci….Navece mi pise, kako sjedi sa nekom Kraljevstvom Familijom iz Peru, da imaju 3 Restorana u Berlinu i da ce se oni ispod njih uclanit. Da je to sve bilo kao sto su rekli, ne bi bilo bas lose 🙂 U biti…bile su samo prazne price samo da oni zagrizu, nikda od toga nije vise bilo govora…

Onda je bio kao jedan sto mutivira i vodi te Seminare, zove Berndt W. Glöckner: Magija uspjeha i to, satnica na njegovoj obuki je kao 26.000 € ali posto su oni tako super Momci sa puno potencijala, dao im je ponudu kao za njih dvojicu sat obuke 300,- € i kao da je tako tesko uopste dobiti Termin kod njega 😉 ja sam se na to nasmijala i rekla mu, sta je tebi, jeli stvarno vjerujes u to… To je samo taktika, svakome isto govore… A ti se osjecas kao nesto posebno, bio je ljut i rekao je da ja nemam pojma.

Moram da priznam da je moj Muz uvjek volio malo da se dokazuje, uvjek volio da mu se tapka po ramenu i da mu se kaze kako je on poseban, to mu je ostalo nazalost iz djetinstva. Otac mu je bio Gad, odrasto je bez ljubavi… Cijeli Zivot je se borio da postane nesto da mu Tata kaze jednom u Zivotu da je ponosan na njega. To nazalostnije nikada nije dozivio ali trebao je jer je stvarno zasluzio, na svom poslu je bio najbolji u Njemackoj i drugi u Europi…

Za to je dobio Diplomu i radi se o Mocnoj Firmi…On je stvarno sposoban i dosta zna, jako je pametan zna toliko poslova da radi ali nazalost jako naivan….
Ja mislim da se MLM bas takvim ljudima Hrane….

Tako je pocelo kod njih, nova velika sansa. Vi ste jedni od prvi u Njemackoj i nemoj te cekati da drugi to iskoriste. Budite vi prvi i zasto cijeli zivot radit….? Vi ste bas pravi momci za to. Tako su poceli odma da rade sa njima sa velikim pritiskom u 1 mjesecu da uclane 5 Partnera, u drugom 3 itd…To zvuci jednostavno ali kada krenes je jako tesko, svaki normalni covjek bi nakon nekoliko mjeseci odustao od toga i pomirio se sa tim da je izgubio par Tisuca Eura,ali posto ih stalno zovu na te Seminare tesko je vise izaci iz toga,,,,uvlacis ljude prijatelje u to obecajes im uspjeh a ono se nista ne desava, u biti samo ulazes vise i vise i kroz njihove govore vjerujes da ce to uskoro tako biti, za moj pojam oni rade sa Sektama. Moj se Muz tako promjenuo da nikome nemogu opisat, samo je zivio za Lyoness, ti seminari, kupovine, traziti ljude, termini, ljude ubjedivati.

Davali su mu Knjige, nemoj te nikada dopustiti da Vas u Zivotu neko zaustavi, ne Familija ne Prijatelji niko, oni ti samo zavide, samo dalje! Voli samog sebe i budi ponosan na sebe da si vise od obicni Ljudi, postani u zivotu Pobjednik itd. Bilo je i razdvojite vase Bracne Krevete, ja sam poludila bila… Prija nije mogo docekati da dodem Kuci sa posla, a kako je poceo da suraduje sa Lyoness, postojali su za njega jos samo Oni, ko nije u njega i u njegov Lyoness vjerovo mu nije bio vise prijatelj. Pa i zovu se izmedu sebe „Familija“…

Moj muz je samo jos pricao o Lyonessu uvlacio ljude u to, ja sam uvjek mislila, posto sam znala i koliko sam znala o njemu, sto on uradi nemoze biti pogresno… To je bila greska. Ispocetka sam ga pokusala podrzavat, jer ja znam dosta ljudi… Ja sam uvela bila u Trgovinu, te kartice sa popustom Cashback…. Da, oni kazu, kao zasto reklame placat kada je tu sve dzabe, velike price da ce biti puno novi kupaca u biti od toga isto nije bilo nista, mi smo uclanjivali ljude, davali 9 % popusta uz to je Lyoness jos uzeo 3 % tako da smo na kraju davali 11 % popusta, na kraju mjeseca ti lyoness onda skida sa konte Novac, pa bilo je vecinom izmedu 300 – 500 € mjesecno i onda sam se pitala, zasto da ja taj Novac novac nekome poklonjam, ti ljudi bi te stvari tako i tako kupili ali ides na to kao sto oni kazu, kao kada uclanis nekoga i oni negdje drugo kupe sa tom Cashback dobivas ti procente od njihove kupovine. Samo problem je da nikada niko od njih nije nesto negdje kupio jer nijedna trgovina ne radi sa tim Karticama osim da narucis online Kupon pa da onda sa time placaju, kao kod Mac Donalds, Müller itd.

Kod nas dobijes 3 % popusta ali to je sve tako komplicirano da ljudi uopste, uopste nemaju volje na to….U biti to rade samo Lyoness Partneri kao moj Muz da od Kupovine dobije bodove i malo novca nazad 🙂
Radi se o tome da oni kazu, kupujes tako i tako a zasto nebi sparo, ti Lyoness Partneri onda samo traze gdje ima sta da se Kupi preko Lyoness, da bi imali bodova ubiti kupuju neke stvari sto im uopste ne trebaju… Imaju isto te neke Paket Kupone od vise firmi skupa za 750-,€ Moj muz je to stalno narucivo i htjeo da i ja, ja sam rekla, zasto ce mi to kada mi ne treba, sa vremenom sam sve vise kritike cula o Lyonessu, molila sam muza da prestane sa time jer nam uopste nije bilo potrebno, jer smo bas sve imalo mozda i previse… Nisam htjela da uvlaci prijatelje, Faliliju u to ja sam skontala da je to prevara i rekla sam ja ne mogu nesto ljudima obecavat u sto nemam sama Garanciju, da neko pokazuje poslije prstom na nas i kaze zbog njih sam Novac izgubio…

Imao je preko mene 3 osobe, jedan Prijatelj je ulozio za Mjesec i pol 6.000 € pa je hvala bogu svatio da mu izvlace samo novac… Na tim Seminarima samo saraju oci i ispiraju Mozak. Navodno prosle godine u Becu od lyonessa velika proslava da svi moraju doci, bas na moj Rodendan sto sam vec 2 Mjesecu unaprijed planirala slavit. Sta mislite gdje je moj Muz bio taj Dan ? 🙂 Da u Becu…Kao rekli da ce se reci koje ce velike Trgovine u Njemackoj preci 2014 na Kartice, govora nije bilo o tome, nego su ljude nagovorili da investiraju u Indiju, Kinu 🙂 Moj prijatelj mi je priznao da je investiro 3.000,- € i moj muz i sve ostale budale…. Do sada nisam na Blogovima nikada procitala da neko kaze koliko se novca u to trpa… ti Seminari, Hoteli, Knjige, ja sam Pratila Emails od moga Muza, on mi nije htjeo nikada reci koliko on ulaze ali ja sam Znala sve i jos znam.

U taj sistem ako si Budala ces sve Investirat so imas, postat ces veliki ovisnik, kroz seminare i vjerovat da ces pobjedit ali neces…. Kao sto ljudi ubacuju u Automat, uvjek vjeruju ako jos malo ubacim da cu dobiti mozda i troduplo nazad…na kraju uvjek Automat pobijedi …

U tome Sistemu nije najgore sto ces sav Novac izgubit nego gore je da ces Obraz, Familiju i Prijatelj izgubit.
To kazem iz iskustva …

Sve sam pokusala da ga izvucem iz toga ali nazalost bez uspjeha … Sada ce rastava Braka, on je sa nekom Glupacom sto ga u tome podrzava nazalost, Misli bit ce Bogatstva 🙂 Sada prodajemo cak i Kuci, svi nasi lijepi snovi su kroz Lyoness pukli… Sta je on dobio nakon 2 godine truda i rada za Lyoness… Bas Nista, sve je izgubio !

Da mi neko da Milion Eura odma sutra i kaze radi onoliko i ono sto on radi, rekla bi neka strpa sebi negdje drugo, nema nista ljepse od normalnog zivota i da se normalno borimo i radimo u zivotu, da volim svoju Familiju i Prijatelje, da ih postivam i oni mene… da mogu mirno spavat, da se radujem na odmor kada sebi usparam i vjera Boga…da nisam vjerovala u Boga i ja bi upala u to, to znam sigurno!

Izvinjavam se na mojoj Gramatici i greskama…. Nisam dugo korstila na nas jezik.

